Candy baby

Sitter och dricker mig stirrig på mitt morgonkaffe.
Tre koppar på morgonen är ungefär lagomt för att man ska bli sådär perfekt stirrig och lagomt halvpigg.
Kaffevanan tog jag med mig från USA, där drack jag kaffe varje morgon också, och sedär, det fungerar ju riktigt bra.
Fortsatte med vana i behåll när jag kom hem, vilket var tur, tidigare har jag varit alldeles för lat för att koka kaffe på morgonen.
Kaffe är egentligen jäkligt vuxet, är det inte?

Om typ en halvtimme ska jag iväg till studio q och fixa mitt hår; Ska visserligen bara färga, men på torsdag åker mitt löshår i och THANK GODNESS FOR THAT. Att det sen kanske svider lite i plånboken är det värt. jag menar, är jag inte värd det bästa? ;P

Borde faktiskt ta upp mina spenderar / jobbarvanor. Dom är INTE okej. inte alls överhuvudtaget. Tar upp dom någon dag.




Kommentarer
Postat av: kristina

1,5 vuxenpoäng för morgonkaffe

2008-11-19 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0