hets

Drömde hemskaste drömmen inatt ::O
Drömde att vi skulle SÄLJA MIN LILLASYSTEEER!!!!  gaah, hon skulle säljas till värsta mognomännniskorna, så ångrade vi oss, men då gick det inte åh ta tillbaka avtalet :O

Helt störd dröm eller vad? Nu måste jag träffa henne snarast, jag måste verkligen :D


Jobbat cpjobbig dag.
Nu ska jag på Saw 5.
mamma har vinprovning här hemma. Pinsamt, vuxna blir otroligt pinsamma med lite alkohol i kroppen :O
Ingen stol har jag heller, den har dom lånat, så jag får stå upp och sminka mig.
Men det kanske är bättre att dom sitter, dom som är på vinet ;)
GAAAH


haha Sara fick "the ring" armar, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni va då ;D



Vilken kenpiiii dröm du hade då stumpaaaan.

FÖrstår at du vill träffa henne snarast ;)



ljust hår både du o hon hade, saknar mitt =(



Puss

2008-11-22 @ 13:36:27
URL: http://pingliiis.blogspot.com/
Postat av: mams

Sååå pinsam är jag inte...

2008-11-23 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0