I'm right. You´re wrong

Nyss hemkommen från jobbet.
Känns som det har varit en jäkligt låång dag, vilket det varit också, det har även varit världens sämsta dag, i jobb-väg iallfall. :O Fyfan allt gick helt åt skogen idag haha.

Sen är det så att jag har lila hår just idag, precis, LILA. Jag passar inte ens i lila, kunde det inte varit typ blått istället? Blått är en fin färg, fin till mina ögon...
Nä allvarligt nu, pigmentfärgen vi la i håret imorse på StudioQ gjorde mitt hår freaking-lila. Fast, det kommer att försvinna, det kommer gå bort tills på torsdag då jag  ska sätta i mitt löshår. Så imorrn kväll när jag tvättar det och skvätter i lite silverschampo så kommer det nog bli kalasfint, för den färgen som det är menat att bli är det inget fel på, tvärtom ;)
Men jag hann inte hem idag efter jag hade färgat eftersomatt jag skulle börja jobba klockan 13.00 så jag slängde upp mitt lila hår i en klämma och intalade mig själv att det var störtcoolt och att jag troligtvis aldrig mer skulle ha lilahår i hela mitt liv. Jag bet ihop helt enkelt.

Jag slutade klockan 22.15, som vanligt det då. fan vad jag jobbar mycket nu de kommande veckorna, och lååååånga tider är det också. Men man ska väll inte klaga antar jag? :O Ett jobb är ju till för att jobbas på så att säga.

Imorgon ska jag träffa X, längtar eller vaaaaaaaaaaaaaaaad? :)



Återgå till scrubs nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0