morgon stund, sabla skit

Ligger i sängen och är dö-trött.
Vaknade av att hemtelefonen ringde. jag hatar att vakna av telefonen :O
jag försökte ignorera den hur länge som helst, men en bara fortsatte att hets-ringa.
DÖÖÖ TELEFOOONJÄVEL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Mitt morgonhumör kan vara ruggigt uselt om jag tvingas interagera med andra människor under den första timmen. Stackars den som ringde säger jag bara!

Nog om det, kanske var ganska bra att jag vaknade ändå. Klockan är halv 10 och mycket står på listan idag.
tre viktiga saker::
städa mitt rum med allt som hör till
träffa mamma på stan (vid 4 ?)
träna

Men första ska jag äta frukost, kaffe sååklart, och en tomat kanske, om vi har någon, mitt favvobröd är slut, så får väl äta kräm och mjölk elelr något annat coolt :D haha lovely


var det något mer jag skulle tillägga?
 Hm njae tror inte det, ska hetsa igång kaffebryggaren nu. 5 koppar ska det vara idag




Kommentarer
Postat av: kristiiiiiiiina

är det inte alltid så att när man ligger och sover börjar det ringa, sjukt tidigt på morgonen. man försöker att inte låtsas om det men när det har kommit 40 signaler står man inte ut längre, man går helt enkelt upp för att svara och precis när man trycker in knappen för att svara lägger personen i andra änden på. man går och lägger sig igen, lite förbannad och så börjar det om igen.

2008-11-19 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0