söndag

det var en partyhelg, minst sagt, i allfall var det en partyfredag som hette duga.
Jag dog. Nästan.
Det var vad man kan kalla karatefylla.
Jag behävde bara sniffa lite på vinet sen var det kört.
Pinsamt

Jag och D fick skjuts hem till han vid typ halv 12.
Dagen efter, dvs igår, skulle jag jobba, klockan 10 började jag,.
Jag var inge dålig, tur det.
Skapligt pigg faktiskt

Kvällen bjöd på en independent hemmakväll, filmkväll med mig själv.
Jag såg sånna filmer som killa inte gillar att se, dvs svenska drama filmer. typ.
"Hem ljuva hem" & "Hans och hennes" har alltid velat sett men blivit nerröstad :O
Man måste väll passa på.

Runt 12 agerade jag chaufför, Hämtade D, sen blev det skjutsningar av andra folk runt i bomhus.
Men det var kul. haha
Vi var tillbaka hemma hos mig runt kl 1 eller så.
Jävla drägg

Nu blir det ner på stan för mig, ska träffa Tessi.
Ikväll får jag se,
Chips i bomhus kanske?
Like it



Aldrig mer kasta pärlor åt svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0