I want to feel my bones on your bones baby

Kanonmysig fredagskväll med X,
Bio med chips och fruxo :D sen film hemma hos honom.

Lördagen bestod av jobb, liksom dagen idag också gjorde, fan va hängiven jag är mitt underbetalade arbete.
Slutade tidigt idag iallfall 15.45, åkte hem och ägnade kvällen åt att hjälpa min kära bror med svenskaläxan, hur snäll är man inte? haha, sen agerade jag chaufför också när han skulle till max, och till affären :P Där rök min lediga kväll :D

Iallfall, nu funderar jag på att kolla söndagsfilmen, det är da Vinci Koden,även fast jag har sett den förut, appropå det, jag började läsa den boken i somras när vi åkte till Polen , hade bara ett par kapitel kvar i den, vad hände, vart är den? har inte läst ut den än iallfall, men det var bra nära och även med risk för att låte klyschig vill jag nog påstå att boken är bättre än filmen ;)

Nu sitter jag här och smsar med två av mina favoriter. underbart.

Förövrigt har det väl varit en helt okej dag. Det är kallt som fan ute. så imorrn ska jag  på stan och köpa vantar, mössa och hela kittet innan jobbet, :D Det kommer sitta fint. Känner för att slösa pengar på nå onödiga prylar, nåt som är fint att titta på, men som man ändå inte använder, något glittrigt materiellt ting låter bra!!
Ska kolla om det finns något sånt. det skulle muntra upp mig, för just nu känner jag mig ganska bitter och ego.



Skinny is sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0