XXx

Hann med allt jag skulle igår! Sicken tur liksom
var riktigt hemmafruaktig hela dagen igår hehe :O Men det måste man väl vara ibland antar jag.
dessutom vet ju alla att tjejer hör hemma vid spisen :O

På kvällen vid sjutiden fick jag skjuts ut till X, Vi kollade på tv, sen åkte han iväg på träning. Jag försökte hålla mig vaken tills han kom hem runt tio, jag lyckades, wuhu!
Inatt soc jag inte så jäkla mycket, och NEJ det är inte som det låter.  kunde bara inte somna, var inte så speciellt trött, så när han klev upp runt kvart över sex  och åkte till jobbet så gjorde jag också det, klev upp alltså, eller jag låg väl kvar i sängen och kollade på tv, men jag var vaken iallfall.
Behövde inte åka förrän rint halv nio.

Hade tid på Studio Q klockan 9! Håret blev jättebra, jag kan verkligen rekomendera att gå dit! Pyret som gjorde mitt hår är supertrvlig och stället i sig är ritkigt bra ytcker jag!
Det tog lång tid att fixa med håret, blev inte klar förrän runt halv ett.
Åkte och jobbade lagom till 14.
Sen så har jag jobbat på hela kvällen . ni kanske förstår, ska hetssova nu!
Är så jäkla trött nu, som

Imorrn ska jag jobba igen, 10 - 18 sen på kvällen blire bio för hela slanten, gissa med vem? ;)


Kommentarer
Postat av: Kekke Berg

Men PG då! Din syn på kvinnodjuren är helt rätt! Nästan att jag undrar om du heter Stefan ibland.

2008-11-21 @ 18:12:21
URL: http://discospawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0