Allting som jag vill kan jag göra :)

Igår då;  tog min cykel och begav mig till interpool till sandra, wickan, emelie och wickans man.
Vi spelade biljard och även fast jag är kass vann jag två gånger, en gång på riktigt och en gång för att min motståndare sänkte den svarta i fel hål. (jag hade typ alla bollar kvar, han skulle bara sätta den svarta) hahaha, men jag blev nöjd.
Sen satte vi oss och filosoferade vid ett bord med lite cider och öööl. nice.
Helt random träffade sandra en kille som hon festade med i bulgarien för X år sen? Ganska slumpartat eftersom han bor i västerås? jaja, det var kul så dom satte sig vid vårt bor dom med. frammåt ett avrundade vi och jag rullade hem. Lyckad kväll faktiskt. superkul.


appropå ingentinte så saknar therese och jag ser fram emot vår sup&sol resa som troligtvis bär av till ayia napa i sommar. Juli någon gång?
Det är inte så lång tid kvar tills hon kommer hem heller :D 5½ vecka kvar tills jag åker till grekland, sen när jag kommer hem är hon hemma. me likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. guld guld guld.


stiligt.

vad händer nuråååå . skönt att vara ledig iallfall.  måste kolla hos tandläkaren när jag hade min tid. Sen ska jag vänta på posten, jag vill ha ett visst brev NU.  :D Nu blire nog lite powerboost med kaffe och promenix, har lovat ta ut pengar till min brorsa så han kan köpa gymkort! ambitiöst liksom. 
Senare ska jag fika med Ludwig  hejdå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0