dålig dag.

öööööh
jag mår illa och igår var fan inte bra nånstans. haha, verkligen jag blir förvånad över mig själv ibland.
det är inte ens kul så det där "haha" passar inte ens in.
Det som var bra med kvällen:
sandra & wickan
jag hörde mayhem på krogen.

det som var dåligt med kvällen
resten.

det var verklgen så. jag trillade in på toaletten på slick, tur att det satt en tjej på golvet som jag landade på annars hade det fan gått illa. jag var pinsam och satt och grinade som ett offer hela kvällen. Sen gick det som det gick och nu sitter jag här och är uppriktigt förvånad över vilken hemsk människa jag är. jag tillägger att jag är dum också, och rejält dryg. en hemskt dum-dryg människa är vad jag är. pinsam är jag också. nej jag måste rycka upp mig om jag ska orka med mig själv, för det gör jag verkligen inte just nu.


påskmat hos mormor&morfar klockan 5, sen ska jag träffa han och då ser vi väl vad som händer. ska gå och dränka mig i ett handfat nu.

dålig dag. var det inte den här dagen som jesus dog också?




det var ett fint kort jag hittade iallfall, fan va vi var wasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0