fortsätt så.

är fortfarande kvar i sägnen, fast jag ligger inte, utan sitter.
Idag är en sån dag jag inte vill ta mig upp härifrån överhuvudtaget, men jag har redan legat kvar två timmar efter jag vaknat, så jag är alldeles för pigg för att fortsätta ligga med ett täcke över huvudet. Det blev bara drygt och långtråkigt.
Så nu sitter jag upp som sagt, lyssnar på musik. Har lyckats koka ihop lite vaniljte, jag skippar kaffet, för jag orkar inte vara pigg idag.
Ännu värre är att jag lovat att  gå och möta upp mamma halvvägs till stan, för hon jobbar bara halvdag idag och skulle gå hem hit sen. gah. jag orkar inte, hon kan ju inte ringa och fråga sånt när man sover? då säger man ju bara ja för att få lägga på?! Men jag får väl skylla mig själv antar jag. Kan vara nyttigt för mig att ta mig utanför dörren.

Hade en klant-dag igår. haha hade sönder ett lysrör på jobbet med en kartong, blev rädd och tappade kartongen i huvet. sen när jag kom hem så gjorde jag mackor, när dom äntligen var klara så tappade jag dom uppochner på golvet haha så jag fick göra nya. Sen stod en taklampa och blinkade i rummet bredvid mitt, så då när jag skulle skruva ut den, tror ni inte jag tappar den i backen åh? lyckat sherlock :D



Nä även fast jag tror chansen är minimal så hoppas jag att den här dagen blir bättre.
nu ringer drygmamma. måste snabbsminka mig och klä på mig. if you seek amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0