hej mitt i natten

Nyss hemkommen från biljardkväll på interpool med sandra och wickan. det var wiktoria som drog med oss ut såklart, så nu komemr jag väl vara död imorrn. hehe .Blir jobb 10-20 sen ska jag och Amanda däcka ihop någonstans
Ikväll var iallfall väldigt kul, jag fick tillochmed i någta biljardbollar, den ni. Synd bara att jag inte var förberedd, kom direkt från jobbet. Det var väl tur i oturen att jag var ner på stan idag innan jobbet, så jag hade anständiga kläder på mig iallfall och inte mjukisarna, haha. Det var nice iallfall.
Proppat i mig te och macka, välbehövligt, klockan är ställd på 8, måste upp och duscha då.
Hade en chokladask på sängen som väntade nu när jag kom hem också. tack mamms.


Kommentarer
Postat av: sofia

''kul'' att du hitta en likhet eller vad man ska säga :P tycker om att dela med mig om det jag vart me om för man vet ju aldrig om det träffar nån, som det gjorde med dig tex :)

2009-04-18 @ 19:45:22
URL: http://sofianilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0