hos sandraaaa

Idag var det drag på ica kvantum kan jag lova :D Tiden bara flög. Härligt!
Slutade klockan 17, men var kvar och väntade på Sandra som slutade klockan sex :D Passade på att sminka mig och fixa mig under tiden :D Sen handlade vi lite, örhängen bland annat, haha det är ju ett måste om man glömt sina egna hemma. så jävla klantigt. Sen upptäckte jag att mina leggins var trasiga, tre hål i dom, så skulle jag måla svart nagellack på hålen och fick på hela benet, haha orutinerat, men det syns inte så jävla mycket så det blir nog bra ändå :D
Fick precis ringa till wickan som är kvar på jobbet, hon slutar nu klockan 7, jag glömde mina klackar där :D haha frågan jag ställer nu är; Vad mer har jag glömt?

Nu är jag hemma hos Sandra, hon själv är i duschen!! Sandras mamma har ordnat så himla fint, verkligen superfint, så har hon lagat mat också, sallad och paj bland annat, fenomenalt!!!!! Det blir ju grillning senare, när dom andra kommer, kommer bli så jävla bra det här :) Troligtvis blir det krog sen. Kanon!!!!


Tessi och jag hade ju en sån fenomenalt bra sista april förra året, måste överträffas, fast på varsitt håll då tyvärr :( Hon ska sitta i bilen på nya zeeland och äta godis, och jag ska sitta på arslet här i bomhus och dricka sprit :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken trevlig och fin blogg du har :) nästan samma som min kompis http://www.madeleinemontgomery.devote.se/ Om du vet vem hon är ;)

2009-04-30 @ 19:36:32
Postat av: sofia

Och hur skulle jag kunna veta det? läser typ en blogg, och det är min egen. :)

2009-05-02 @ 00:08:50
URL: http://ehsofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0