its 2 bad about your girl



Typ sådär vardet imorse. haha. så nice ändå.


Igår, blev utgång, men först jobb, var dödligt trött för jag hade ont i ögonen och spränghuvudvärk, sällan jag har det ?
Sen fick vi punktering med på bilen så jag kunde inte åka ut till valbo. sämst.
Hela kvällen gick jag och drev och skjutsade runt folk tills jag kom hem till sandra klockan 10.
Där var det trevligt, hällde i mig lite cider sen gick vi till stan och jag och Frida gick till goya! tummen upp. Blev lite vodka lime också, hur perfa är inte det?
jaaa, bra kväll tyckte jag iallfall. summa sumarum,  :)

Nu ska jag åka ner på stan, KANSKE spendera litegrann. bara på nödvändigheter förståss, men det hela är en definitionsfråga. 
Det roligaste hittils idag var helt klart när alex slog huvet i en kniv imorse. skratta så jag fick ont i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0