live it up



Sådär såg vår utomordentligt braiga påsklunch ut som vi tillgade igår hemma hos Emma.
Emma, jag, Melinda och Sandra . Det var ett trevligt måndags-initiativ tycker jag :D
Ganska chill iaf, drack lite kaffe och lyssnade P3 också. den ni.

Sen åkte jag + mamma & bror hem till min moster och fikade och var kvar där till kvällen.
Väl hemma hände  ingenting, jag kollade på film med mig själv i ett mörkt rum. jag vet inte om det var deprimerande eller mysigt?!? Somnade skapligt tidigt gjorde jag också. gah. Det var nog en deprimerande kväll.

Idag ska jag cykla till jobbet. Skönt som fan. Sen är det smidigt också! Blir det nå afterwork ikväll dåå? Jag vill ha öl typ NU.

Strike a nördig pose.

nu ka jag leta resa till mig och tessi, vilka vill hänga med?

Kommentarer
Postat av: Tessi

litar pa dig ja ;)

2009-04-15 @ 10:59:22
URL: http://tesswess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0