Mmm kanske skriver nå mer

HEEEEEJ VÄNNEEEEEEEEEEEEER
proppat i mig nå krav-märk choklad som jag köpte med mig hem från jobbet. Som en god tröst liksom. Det var ganska nice men sen mådde jag illa, drack vatten och nu trycker jag i mig mer godis. Jag funderar på om jag ska klippa mig imorrn, liksom jämnlångt ner till axlarna? Tror det skulle se frescht ut. Jobbade ju softaste tiden idag åh, 17.30 - 22,15 dessutom kunde jag ta bilen idag. asnice, tog ett extra varv innan jag åkte hem och bara dunkade musik. sorterade lite i huvet. Ganska mycket just nu faktiskt.

här är en ganska svängig låt, inte för att den har nånting att göra med nåt, men den kan ju för all del muntra upp stämmningen lite, eller vad säger ni?



sitter och läser alla biktningar från Stina-lees blogg, en del är verkligen hemska, andra bara roliga. ni kan läsa här :
http://stinalee.se/2009/april/bikten-1500-1900.html#comment

Och ni borde verklgien läsa, väldigt underhållande och samtidigt får man lite perspektiv på livet.

En tjejs kommentar var så jävla skön:
Postat av: Sara

kan alla sluta tjata om sina killar. Det verkar som om hela Sverige har killproblem.. Bry er inte om dom tjejer om ni inte kan fixa det så försök bara komma över det och gnäll inte!

Kändes som en stabil kommentar, jag gillar den.



Wickan lärde mig det här med att uttrycka aggressioner idag haha. hon är verkligen störtskön haha
Så jag kan nu stolt meddela att jag är mästare på att uttrycka mig argt. Eller jag ligger i hårdträning, hör inte till min vardag direkt att säga saker som jävla f*tta och dylikt, haha uschochfy, men ibland så måste man och då känns det så jävla bra.
 Det var galet vad jag gillade hennes sköna kommentarer hon la idag när vi tampades med idioter. tummen upp för det. Ett ljus i mörkret liksom :)
"Never argue with idiots, they'll only drag you down to their own level and beat you by experience"


Kommentarer
Postat av: wix

haha love iiit! ;D happy face, ska lära dig allt jag kan cutiepai!

2009-04-18 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0