nighty

Guu helt slut, mördardag 12-22.15.
Köpte chips och tröck i mig så nu är det chips i hela sängen, konverterade ganska snabbt till mit påskägg och cocacolalight! hatar smulor
Idag var jag på nöjsamt humör, den roligaste kunden jag såg idag var palsternack-tanten, jag trodde sandra skulle flyga i taket :D hahahahah fan vad det var kul. det är fortfarande kul, jag småskrattar bara jag tänker på det :D Men det är ganska internt så blir inte så intressant att återberätta för er :D

helt slut i kroppen meed. fast det gick ju fan fort idag ändå nu när jag tänker efter. en jobbdag till bara sen är jag ledig på fredag :D  me like.
Det händer fan inget, ligger och nördar på facebook som alltid. det är så soft. ska man ens erlkänna att man tycker det liksom? ja ja . Vi hörs väl imorrn, måste sova
bäddade rent igår så nu är min sänge dubbelt så nice. skulle lätt kunna liggar här en vecka!

sugen på svart hår igen också
fast på den där bilden var jag tjock, ful, och typ 16 år.  men whatever


haha så nöjd jag ser ut. var nog drunk på vin.


Men när jag tänker efter ska jag nog vara blond&galen. jag gillar det! GONATTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0