sköt ditt.

Var nyss in på hm.com och klicka i en massa saker, sen tröck jag på kryss, duktigt va?
fast besluten att hålla mitt löfte, även i svåra tider.
Känner inte för nånting just nu.
har varit hos skolläkaren med min lillebror. Sov inte bra inatt, sen klev jag upp halv 7 och körde mamma till jobbet. kunde inte somna om förrän halv 11, sen ringer mamma och väcker mig kvart i 12, kände verkligen inte för att kliva upp.
jag vill fortfarande bara dra ett täcke över huvet. tack Bj-ämända för dina fina ståtliga ord från bj-biblen. varför läser man inte den oftare?



fick en sjukt onödig kommentar igår i min blogg, inte publicerad såklart, sen har personen i fråga ägnat hela den här dagen med att smsa att jaag är en äcklig slyna. Känns det nödvändigt? 
jag tycker inte det jag.

nu blire jobb, sen blire hem.
- vara vaken hela natten, känna om hjärtat sitter kvar. fyfan

if i cant have you, then I dont want anyone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0