sup för livet

Sitter hos Sandra nu och väntar på att hon ska komma hem från en dag på kära ICA Kvantum, fick ta hennes nycklar tidigare idag. :D Ikväll kööööööööööööööör vi, är så tagg :D party party
jag jobbade 7.45 - 16 idag, soft, fast jag var ganska trött imore för jag sov inte nå mycket inatt för jag mådde illa. :O Men en tre&halv timme ble det iaf, som vanligt det när jag ska jobba sådär tidigt :D haha 
Sen åkte jag hem och gick in på studera.nu för att att söka högskola, fick fet ångest och loggade ut från sidan. Tröck i mig lite chips och påskgodis, åt god middag med familj (obs händer sällan, att vi äter tillsammans allså) kollade på sandor/ida sen duschade jag och åkte hit.

dagen har vart bra , igår var bra, jobbet var bra. JAG GILLAR LÄGET OM MAN SÄGER SÅ!
Undra hur snabb hon är på att cykla, jag tippar på att hon är här innan halv iaf :D


Nu är det förmycket blod i alkoholomloppeeeeeeeeeeeeeeet!!!!
sa jag att jag är taggad?




if i cant have youuuuuuuuuuuuuu. ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0