theres nothing else I can say



Så jävla bra.
Lets have som fun this beat is sick I wanna take a ride on your discostick!
And now I want it bad, want it bad.

Fick vykort från Australien idag, från THERESE såklart!!!
Det stod att hon klappat en orm, stackars människa.
Inte i det vilda hoppas jag
 fint kort, tack kompis!


Håller på åh städar förfullt, bytte plats på min klädhängare och en annan möbel, blev nog bättre. Har inte riktigt bestämt mig än :D Men jag tror fan att det blev det.
Var så jävla sugen på ut åh cykla men jag tror fan inte jag orkar, har lite kvar i rummet, ska nog bädda rent och grejja , sen kolla tonårsliv som sagt, kollar alltid på datorn istället för tvn. mycket mysigare. har hittat dom jävla hårnålarna iallfall, låg i mitt smyckskrin, dålig plats.



En söt liten flicka är kär i en militär för ingen kan ge henne ett skjut som en kille med gevär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

muddafucker....du har min teshört... jag ska skicka bea på dej!

2009-05-08 @ 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0