hej blogg.

Är så galet trött. Låg på helspänn hela natten såklart, brukar bli så när jag ska upp tidigt. Vakna runt halv 5, kunde inte somna om då sista halvtimmen heller, trist men kanske lika bra det.. Min puls var himla hög igår kväll när jag skulle sova, läskigt, troligtvis streeeeeeeess. jaja man kan väl inte sova bra alla nätter.
Fint var det i sätra imorse iaf, på brynäs med för den delen. solen gick upp :)

Men kallt var det, så det blev buss ändå.
Inventerade chipshyllan på jobbet, hah tror ni man blev lite less eller ? tog 3,5 timme. jävle pringelsrör.
Sen jobbade jag till klockan fem, lika bra det liksom. hade inget bättre för mig ändå, lite annat ointressant fakta är att jag fick lära mig göra ettiketter, lägga in varor samt lägga in dom i systemet idag. . king att kunna.
skitsamma

Nu ligger jag i vilketfall på sängen och är helt död.
Tonårsliv på tvn ikväll, bäst. kan kolla in alla avsnitt på svt.se/svtplay. Jag tycker det är ett bra program.
förövrigt händer inget, borde städa här men är så jävla trött och seg. Kommer äta och däcka.

Vi hörs om nån timme eller så. har faktiskt mer att skriva om, men inte nuuuuuu


jag har den här bilden i ungefär 300 varianter, så ni får drass med den ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0