b som i bag in box

Hittade inte mina hårnålar imorse så fick damp, jag köpte dom i förrgår så dom måste ju ligga här någonstans.
Av den enkla anledningen har jag nu bestämt mig för att städa här. Blev skitsur för jag fick ha ett vitt fult diadem istället.
Hänge ändå mest vid en hylla vi saften, inte så många som såg mig alltså.
Fick massa glassplitter i handen samt att jag skar upp lillfingret efter en liten olycka jag ställde till med:


Frida skrattade bara åt mig och jag fick moppa golvet :D haha
Förövrigt har det varit en nöjsam dag.
När jag köpte tvättmedel och sköljmedel när jag skulle gå hem skrattade Johan Sandström åt mig som vanligt och sa " Ska du hem och tvätta nu igen" han är lite finurlig.
Ja jag ska faktiskt tvätta, min jobbskjorta, för den är full med sylt.  äcköl.
Sen har jag insett, så sent som idag faktiskt, att jag inte alls jobbar stängning på sista april, utan att jag jobbar dag :D jippie, får se kära gossekören vid högskolan även iår. Jag har faktiskt varit uppriktigt nere över att behöva missa den. Den hör ju liksom till!!!!!



Ja så nu ska jag städa och tvätta, haha som en riktigt kärring, Ikväll är det tonårsliv på tv igen.  svt 1 kl 21.30, det är riktigt bra, ni borde kolla.
jag återkommer lite senare :)



dont be mad once you see that she wants it
cause If you liked it then you should have put a ring on it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0