ehsofias. whatever

'I am far from perfect. But i will be perfect
for that imperfect someone who is perfect for me'






hello, haft en galen dag på alla vis.
Började på stan med den här sköna människan
Tycker bilderna får tala för sig



plussa på en äcklig isglas med random vanilj och lite mat på coffehouse så är beskrivningen av dagen optimal :D

Senare mötte jag upp mamma, så seg. Jag skulle hittat nåt att ha på mig imorrn men så blev det inte, vi styrde till bocken istället och det var ju ganska nice det med om man säger så.
Sen när vi kom hem typ 8 hade vi besök av min moster, trevligt  :)
Sen var jag sur men vet inte varför, var nog stressad och sen var jag fortfarande sur över att jag inte hunnit köpa varken något att ha på mig eller dom coola solbrillorna vi hittade på MQ idag.!!!!!. sämst.
Det blev inte bättre av att jag skulle åka och handla och glömde plånboken hemma :D Fick cykla till statoil istället :D haha. Tog en extra vända med cykeln så jag skulle bli glad igen :D
 Sen har jag haft jättemycket att göra. Måste packa allt till imorrn eftersom jag jobbar 7-17 och måste åka direkt från jobbet. Vet inte alls vad jag sysslat med men är inte klar iaf och måste verkligen sova snart. HETS Vafan är det som tar sån tid?  :D

Ska hem till Sandra sen imorrn alltså, och grilla och stackars er som inte får vara med för Sandra är världens bästa och vi kommer ha det bäst av alla. suckeeeeeeeeeeeeeeeers





 


Kommentarer
Postat av: wictoria

hah agalet snygga bilder :P

2009-04-29 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0