res dig & gå


Blev en cykeltur kvällen till ära, sen har jag tvättat och städat. att jag orkade det?
Jag orkade nog inte, var nå resevtank!
Ska kolla på tonårsliv nu, sen blir det sova.
7-17 imorrn då. inte helt fel, är ju ledig på onsdag sen.

Igårkväll bokade jag tågbiljett till stockholm 8-10 maj, ska till kristina på fredagen sen är det valupptakt med muf hela lördagen, aktiviteter osv, sen middag på kvällen. Kommer bli superskojj. Sover hos Kristina på lördagen också och åker hem på söndagen. längtar längtar :)


fulaste bilden, snacka om att helt missa vad jag skulle knäppa på.  haha




Förövrigt tycker jag tiden flyger, det känns också ganska bra nu, man måste ge saker och ting tiiid. Det har jag gjort, inte speciellt mycket, men det känns bra och jag vet att det var rätt beslut. och ju längre tid som går, desto mer rätt vet jag att det kommer kännas. Och det är ju huvudsaken
Någonstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver...



Juste, idag kom Calle & Fredrik och hälsade på mig på jobbet också :D  ett tag på eftermiddagen sådär, det var kuuuuul. Nu ska vi ta tag i den där bowlingen, så den blir av någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0