dagens viktigaste





Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här dagen, har mest sovit faktiskt. Först jobbade jag såklart men det har ni ju liksom redan koll på, Kunderna var hemska idag, alla var på hugget, ganska underhållande såhär i efterhand. Tiden flög för mig idag :) Jag kom hem klockan 6 och gick och la mig i sängen och drog täcket över huvet fram tills klockan 8 då jag åt middag. jag va sååå slö. det får man vara ibland.
Jag är fortfarande slö, men kan nog inte somna än, ska kolla upp om det är något bra på tvn.
Sen från en sak till en annan vill jag tipsa om att lyssna på Melissa Horn, hon sätter liksom orden mitt i prick. Jättebraa artist tycker jag. fan att jag inte upptäckt henne förrän nu! Här får ni ett smakprov
Inte för att jag tror att någon orkar lyssna, ingen munter låt liksom, men ändå, den är ju inte dyster heller! kan återkomma med något svängigare någon annan dag om ni hellre vill det.


nej babes det här funkar inte längre, jag återkommer!


STAY TRUE TO YOURSELF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0