kväll

Kom på att jag inte hade så mycket mer att tillägga om igår, hade ganska kul på jobbet iallfall. Jobbade med sandra och Frida på golvet och det är ju liksom alltid trevligt.
Toppen
Nu har jag precis smällt i mig en apelsin, jag är hungriiig!
Har suttit ute i solen hela eftermiddagen, det var så skönt. Sen har jag varit ute och gått också, luv it
Mamma har åkt in på sjukhuset igen, fast det är inget allvarligt, dom ska bara ta lite prover och obsevera henne en natt eller två eftersom att hon har haft problem med svimmningar etc. läskigt, jag tycker så synd om henne!

Nä mat snart! Sen håller jag på åh styr fika med amanda. Tror det kommer gå!


fick plötsligt jävligt ont i huvet. ska ta ipren och gå upp och koka broccoli, för det tycker jag är så jävla nice. broccoli alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0