sweet like sugar



gonatt sockerbitar!


låg i sängen och var allmänt nöjd, låg med knäna upp så jag lutade datorn däremot, jag råkar röra mig, och datorn faller framåt, rakt i ansiktet på mig och kanten på skärmen träffar min läpp, gjorde jäkligt ont och jag kommer säkert ha svullen överläpp imorrn :D haha jag orkar inte den oturen.

För övrigt så vill jag att veckan ska flyga, men ändå inte, den kommer nog bli ganska soft. :) ska jobba alla dagar utom fredag.. . sjukt bra vecka ur jobb-perspektiv, får betalt för 63 timmar. nice liksom. kan man handla många fina klänningar för ;) fått hem min beställning från nelly.com nu iallfall, fick den i fredags, kunde ha allt och det var superfint, så inga skor till dig therese. :)
Är ganska trött, men det är så jobbigt när det blir mörkt, ska kolla på madicken tror jag, madicken helar allt.


you've taken my breath away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0