easy come, easy gone

Så jävla trött dag. haha sov tills 1 imorse eller så. Sen åkte jag till Valbo med mamms., finally, åt på ikea sen blev de tröjja bara och så lämnade jag tillbaka två saker. (Y) Gick ju plus iaf :D 
Innan jobbet hann jag hem och lägga mig på sängen, somnade i bilen på vägen hem, haha kände mig som ett litet barn men är så jävla slö?
Jobbade 18-22, behövligt. Jobbade med Wicks och Ingalill. skön kombo. Köpte dammservetter på jobbet haha, så nu har jag städat mitt sminkbord som annars ser förjävligt ut efter en dag för det blir så jävla skitigt av allt smink?  Då blir jag på dåligt humör om jag ska vakna och sätta mig vid ett bord som är skitigt av puder,  så jävla ointressant haha, men jag fattar inte hur det kan bli så?  uuusch. Så nu är det vitt och fint igen och inge solpuder ligger och dammar .  wuhu. Kommer nog behöva städa med sånnadär varje dag. haha


Förövrigt händer ingenting.
Vecka ser ut såhär:

Måndag: jobb 8-18
Tisdag: ledig, ska till kansliet kl18, Erik Bengtzboe ska prata om kampanj!
Onsdag: ledig, lunch/fika/nånting med Wickan. vill ni vara med? :)
Torsdag: SISTA APRIIIIL taggaaaa, fast jag ska jobba hela kvällen, mindre bra, inte bestämt vad som händer sen men nånting blir det iallfall, och det blir nog jävligt skojj  :)
Fredag: jobb 17-22
Lördag: jobb 10-20
Söndag: ledig

Ganska bra vecka,, har mycket roligt att se fram emot nu. den 4 Maj ska jag äntligen få fixa mina tänder, tack ingalilll!!! 8-10 blir det stockholm till kristina men även valupptakt med MUF hela lördagen, Reinfeldt kommer :D så nöjd över det.
När jag kommit hem efter den helgen är det bara drygt 2½ vecka kvar till Grekland och när jag kommer hem den 5 Juni så är bästa Tesssiiii hemmaaaaaaaaaaaaaa. Fan vad jag längtar efter henne, om ni bara visste :)



hitttade bilden i amandas bloooggg. vilka tider det där var, hur gammal var jag 16 eller 17? nåtsånt.
Bästa Cecilia kommer hem om lite drygt en vecka. hon är ju också så saknad så det finns inte. Blir systrar i jeans och kladdkaka när hon kommer hem, för det känns som en typisk eftermiddag för oss.

Nu är jag så död att jag knappt orkar lägga mig under täcket. Köpte en ny kudde idag, den ska invigas bigtime. Imorrn ska jag cykla till jobbet. kaffebryggarn laddad. tur det liksom.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0