nya bikninin blandannat

Sitter och lyssnar på den här låten
 
Jag gillaren!!!!!
Blev till att jobba typ 10-18 idag istället för stängning, jag gillade nog det också nu när jag tänker efter, det var nice!
Åt lunch med sandra, jimmy och jimmyslillebror på nian, fick åka Jannes bmw dit. nöjd :D Blev kelly clarksson i bilen också såklart!
Fick största påskägget av jobbet idag också, så jag är nöjd nöjd nöjd. ordet nöjd sammanfattar min dag hittils. hade sönder en burk med jordnötssmör, trodde den var gjord av plast men var visst glas, fick en glasbit i tån. det gjorde ont!
melinda satte nå griller i huvet på mig att ta en sista minuten, Hon får mig alltid att vilja resa bort, haha. appropå det har min hm beställning kommit, den innehåller blandannat denhär bikinin


den är såååååååååååååå fin.
här är skorna jag köpte i stockholm, kass bild men whatever

 
ser ut som min spegel är jätteskitig, haha men det är den faktiskt inte!!!!!!
Nä ska ut på snabbpromenix, återkommer.
hej

Kommentarer
Postat av: melinda of course!

jaa men ursäkta men vad ska vi göra för vettigt här hemma då? kan ju inte strosa runt på ica jämt heller :D

2009-04-08 @ 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0