Lyle&scott är för moderater.



va ju så jävla taggad på att åka iväg till kansliet i min nya randiga vita tröjja. TILLS jag står i hallen och ska gå iväg då jag ser att det är puder, alternativt foundation på hela armen på tröjan samt hela sidan. Jag blev ganska irriterad. Förstörd på hög nivå liksom, var tvungen att byta om.  Hur fan gick det till överhuvudtaget?
Det jobbiga var att jag verkligen kände för att ha randigt på mig också och jag inte hade något mer randigt? Fast det har jag egentligen, fast jag vet inte vart? whatever, det ledde i vilket fall till att jag fick skippa allt som har med lathet och buss att göra och ta cykeln istället, så sur.

Innfann mig på moderaternas kansli i tid. Erik Bengtzboe var riktigt duktig och verkade väldigt drivande och kunnig!
Vet inte om det var största dissen eller inte när han började pata om fördommar och moderat-tjejer, att alla var blonda, hade pärlörhängen och lyle&scott-tröjor. haha kände mig så träffad, just eftersom det var så jag såg ut idag =). Det var ju ganska kul att vi var typ 3 stycken som hade blondt hår och pärlörhängen också, haha. skitsamma.
En annan rolig grejj var när det undrades vad "den galna kommunistskolan" i gävle heter, och alla svarade VASA.
Haha underbart.



Har förövrigt varit en bra dag, var ner en sväng på stan och bokade tid för att fixa håret, blir ut med löshåret dagen innan grekland så beställer vi nytt när jag kommer hem och sätter i det nya den 7 juni igen :) Usch kommer vägra visa mig bland folk mellan den 5-7 juni, men i grekland ska det väl gå ann :P fan va ytlig man kan vara.
Det ska fan bli mitt nästa års nyårs-löfte. ATT INTE VARA YTLIG
Det här året tvingar jag ju mig själv att inte vara så jävla dömmande.  Så när jag lärt mig det lagom till december så ska jag ha som löfte att sluta vara så jävla ytlig. Det är riktigt tragiskt faktiskt och det allra mest tragiska är att det kommer bli så jävla svårt.


Nu ska jag träna på svennebananlåten. Måste kunna den till wickans kalas. När det nu blir :D
I vilket fall som helst så ska jag fan kunna den före henne!!!! önska mig lycka till



http://www.seekalyric.com/song/Promoe/Svennebanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fia ditt as!! du kan ju inte lägga ut den så alla kan den sen dah!?

2009-04-28 @ 23:17:50
Postat av: sofia den bästa

Men wix ditt as (kan du va själv) haha tror du ärligt att folk kommer att lära sig den i vilket fall? haha för det tror inte jag. det är inte normalt

2009-04-29 @ 00:00:39
URL: http://ehsofias.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är ju inte ens bra =/ värt o lära sig då?

2009-04-29 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0