STAY REAL

Vaknade på skithumör, det var jobbigt att inse att man var tvungen att vakna, att klockan var halv 1 gjorde inte saken bättre heller. Trodde bestämt att jag ställde den på 10?
Men men, var ju vaken till klockan 3 eller nåt också. Låg och lyssnade på musik och tänkte en massa. Igår var en påfrestande dag. Idag kommer också bli en jobbig dag, imorrn med. Det kommer bli jobbigt för att det är svårt just nu.
Men det blir väl bättre såsmåningom antar jag.

Så, vad händer? Köpte med mig keso, mandarin och päron från jobbet igår, meningen var väl att jag skulle äta det till frukost, för det är så jävla gott. MEEEN eftersom jag känner mig sjukt offer-deprimerad så ligger jag fortfarande kvar i sängen och planerar inte en tripp till köket inom den näramste timmen iafllafall. Planerar inte ens att gå utanför dörren innan jag ska åka och jobba klockan fem, men det måste jag ju, kan ju inte ligga här hela dagen?

Ikväll var det tydigen medlemsträff på kansliiet (muf-gävleborg), Hampus smsade mig igår. Problemet är bara att det blev lite kort varsel, så jag jobbar ju naturligtvis ikväll. Nästa gång loovar jag att jag ska vara med, känner mig som en dålig styrelse-medlem. :P

OOOM man skulle ta och fixa till sig lite.

här kommer lite låttips

Melissa Horn - Långa nätter
Melissa Horn - Hanna
Melissa Horn & Lars winnerbäck - som jag hade dig förut.
Kelly Clarkson - All I ever Wanted
Kelly Clarkson. If I cant have you
Kelly Clarkson - My life would suck without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0