vafan?

Igår var kul-kväll.
Gled in på slick runt 12-tiden, lite halvt gratis sådär :D
Därinne träffade vi på emelie, sandras kompis så vi dansadeeee. hörde white stripes, nice, THE WAY I ARE också :D tror ni man blev nöjd eller?
Inne på slick vimlade det iaf av desperata halvgammla män, haha deprimerande och jobbigt om inte annat.
I vilket fall som helst så drog vi till Mcdonalds och åt maaaaat runt två, sen blev det 20-överbussen hem för mig.
La mig i sängen och slockna. Skönt.
Idag väntas jobb, 13-22.15. d e t är deprimerande på riktigt. Ska åka nu 12-bussen, Sitter och sminkar mig så jag ser ut som folk idag. inge bakis eller nå iaf, men drack inte så fasligt heller. det kommer nog gå bra det här!
vem försöker jag övertyga? skitdag. :D




Idag fyller bästa wach 20 också, ska nog ringa och skrika grattis .

nä, mer mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0