GOOOOD JÄVLA MORGON


Denna dunk är helt jävla otrolig, den tar aldrig slut, jag älskar deeeeeeeeeeeeeeeen

Nyss hemkommen från stan, jag och Bella var på efterfest :D
hahaha, sjukt kul, var ganska många där.
Jag var tvungen att åka hem, för klockan tolv hämtar min moster mig, så åker vi och hämtar Tessi, SEN KÖR VI!
Tur att jag hade Bella med mig på bussen hem :D  haha

Igår var iallfall sjukt jävla kul. Alltså verkligen :D
det var så galeeeeeeeeeeeeet, jag kan inte släppa det
Hade så jäkla kul, stog på räcket och inne i lilla rummet i fönstret hela tiden, så träffade jag X också. LIKE IT!!!!!!!!!!!!
Man blev så jäkla svettig, var väl enda nackdelen, det bara dröpte.  hahah så äcklïgt.


nej nu måste jag fixa mig, vi hörs innan jag åkerrrrrrrrrr


heeeeeeeeeeeeeejdååååååååååå


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2009-06-17 @ 01:42:47
Postat av: Denniz

Vad mer kan man säga än att jag tycker att du är riiktigt söt :D (Y) ! och plus i kanten är att du också bor i Gävle så man kanske har turen att få se dig på stan ! :D

2010-06-20 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0