If you must faulter be wise!



Long time no see

Har jobbat hela kvällen och var på annat håll hela dagen :)
Snart ska jag upp och jobba igen, blir 7.45-15 imorrn!
Senare blir det fika med amanda och bella och klockan 18.00 är det DS-möte med muf som gäller :)
Så imorrn kommer det nog också bli dålig update ;D

Idag har jag iallfall tackat ja till studentlägenhet i uppsala, samma ställe som Tessi ska bo fast huset bredvid :D
KANON.
Får flytta in den första augusti men det blir nog senare med tanke på sommarutbildningen med muf osv.


Nej, jag ser fram emot imorrn, det kommer bli en kul dag!
LÅÅÅNG, men kul. Klockan står på 6 och kaffebryggarn är laddad till max :D
Det är tur att jag tycker om att öppna på ica,  alla snygga byggare kommer och handlar frukost runt 9 ;)
det vill man ju inte missa, HELL NOOOOOOOOOO

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0