Releeeeeease me




heeey
Ligger och mår illa, jag har tryckt i mig en påse chips igen. Att jag aldrig lär mig det där :D
Seg dag som fan. Har inte gjort någonting alls.
Började visst inte jobba förrän klockan 17, hände inget där heller och jag låg bara i sängen tills jag skulle åka dit.
GIVE ME SOME ACTIOOON
Min säng är förövrigt riktigt äcklig, hittade pomfrit i den imorse. HAHA UUUSCH. Måste ordna det där innan jag går och lägger mig, jag är ganska förundrad över att jag inte är tröttare än vad jag är. Borde vara däckad.


"Imorgon är en ny dag" :D
har egentligen inget att skriva
Lyssnar på Winnerbäck och winnerbäck är king.
Lyssnade nyss på "Ingen soldat"
Har inte lyssnat på den sen jag & wachen gjorde slut i April.
Den låten är fin och nu kan jag lyssna på den igen  :D Det är ju kanon liksom.


Appropå ingenting:
Det var roligt att lyssna på Tessis telefonsamtal i fredags:
haha såhär lät det.

HEJ
SPRINGER
BUSSEN
STAN
GOYA
GOYA
GOYA
HEJDÅ


luv it
gonaaatt då så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0