Live your life

You're gonna be a shining star 
With fancy clothes and fancy cars
And then you'll see, you're gonna go far
Cause everyone knows just who you are.




Jag vet att det här är helt emot jantelagen, men jag hatar jantelagen och tänker gå rakt emot det.
Jag tycker verkligen om mitt liv just nu.
Aldrig förr har jag gjort så mycket saker som jag själv har velat och aldrig har jag vågat följa mina drömmar såsom jag gör nu.
Jag är stolt över mig själv, det jag har ådstakommit och dit jag är på väg.
Alla borde sträva efter att följa sin egen vilja och leva ut sina drömmar utan att låta sig stoppas av andras åsikter eller egna negativa tankar. Det är inte alltid lätt, men jag tror det går om man verkligen vill.
Jag vet att jag kommer se tillbaka på det senaste halvåret som en av de bästa tiderna i mitt liv.
En tid då jag vågade lita på mig själv.
En tid då jag lärde mig vara självständig.

Jag är hög på den bästa lyckan man kan känna, lyckan över livet, och den missunnar jag ingen
Live your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0