hej kväll

Nyss hemkommen från möte/fika med Claes.
Vi var på Java & Mingel&bar och planerade inför sommarutbildningen med muf- 7-9 augusti. Både han och jag är numer huvudansvariga, så det kommer bli kanonbra!

Tidigare så jobbade jag somsagt.
pigg&glad. Hade faktiskt en jättebra dag på jobbet, jobbade med alla dom bästa. kanooon
Fort gick det också :)
Har inte gjort så mycket mer utöver det, åkte ju direkt in till stan efter jag slutat och träffade upp Claes då.
Såg massa flaaak. bland annat NV3C's flak, "MIN" klass :D Fan va duktiga dom vart. Sen såg jag Bella där på ett flak också, haha typ fjärde gången dom åkte förbi. :D Då såg hon mig också ;) GRATTIS

Imorrn är jag ledig . erik undra om jag vill hitta på nåt, men vet inte om jag orkar, även fast vi bor så nära varann. Känner mig ganska slut. Visserligen hög på kaffe, men det går väl över :)



sjukt ful bild på mig och claes (läs: MIG) :D Därför fick den bli liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0