eftermiddag helt plötsligt

Nyss hemkommen från jobbet!
Brandkursen var väldigt intressant. Sista timmen fick vi öva på att släcka eld med brandsläckare, och även med filt över en brinnande "människa". Det är ju bra att man har provat iallfall, utifall man skulle behöva rycka ut någon gång, men jag ville inte först, tyckte det verkade läskigt för det brann så mycket!!!!
Sista tre timmarna jobbade jag. Tiden flög iväg ganska så fort!

öh, försöker få tag på den tandläkare jag haft som ansvarig på folktandvården, men det verkar helt omöjligt. Vet inte ens vem det är, har haft flera olika, men har skickat iväg ett mejl nu så jag hoppas på svar snarast!!!!! gaah

Nu hade jag tänkt att lära mig typ 35 nya ord. sen minst 20 nya engelska ord. Högskoleprovet närmar sig!

Senare vid fem ska jag till mormor och morfar och äta, efter det troligtvis vara med D.

puss


omg. och dom hade nyss kommit hem från två veckor i bulgarien, hahaha
OBS 1½år gamal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0