häng med på party !

Sitter och lyssnar på nå asbra radioprogram på sveriges radio! Ska lätt börja lyssna på radio dagligen. Mysigt ju, Nu förstår jag pensionärerna! Finns det en radiokanal-hemsida där man kan kolla vad som sänds?
Ni får tro att jag är oseriös men det är jag inte, jag är fängslad.

Kom hem från min love nyligen jag sov där igår! Det blev lets dance som vanligt, wuhu! jag älskar lets dance. Igår röstade jag på magnus två gånger, asbra, för han gick vidare också! Sen vart det lite slötittande på tv, somnade typ 12?
Jag var hur trött som helst och sov längst av oss idag för ovanlighetens skull! wuhu!

Idag är det partylördag YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
 jag är fett med tagg, tänkte freaka ur!
Slå klackarna i taket med andra ord :D
Ska ni meeeeeeeeeed?


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ne men tjena Sofia :) Ja säger detsamma, vi får planera in en fika framöver tycker ja :)

2009-03-21 @ 13:05:29
URL: http://sarawiklund.blogg.se/
Postat av: kristina

hahahah fan vad underbart

2009-03-24 @ 15:25:59
URL: http://krisskrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0