heeej babes!!



Har köpt helt stört mycket fina saker idag som jag  tänkte knäppa kort på åh visa as usuall :D
Nu sitter jag och tittar på "Du blir vad du äter" så ska se klart det först!
Jag har sjukt ont i käkarna för jag har ätit så jäkla mycket chips och godis. helt trött i munnen!!!!!!! Trött i fötterna åh eftersom jag har varit i valbo och på stan hela daaaagen!!!
mamma och jag åt lunch på österns pärla sen åkte jag till valbo och när jag kom hem smällde jag i mig massa broccoli och morot och kollade på top model!!!! efter mitt break här hemma gick jag ner på stan! kom hem typ halv 7 så har varit igång hela dagen men jag gillar det! det är ju inte varje dag man är ledig liksom.
nej ska återgå, kika in om nån timme så ska ni få se vad fina saker jag köpt!!!!!!

hating med wont make you prettyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0