hetsmorgon

Vaknade av den satans telefonjäveln. När jag äntligen kom mig för att svara så hittade jag inte telefonen i mitt rum :(
Fick springa upp efter typ 34 signaler för det ringde fortfarande. så var det mamma vilket jag fattade!
Hon skulle bara kolla om erik var vaken eftersom han ska åka till thai snart!!!
Morfar kommer och hämtar honom snart, är  väl meningen att jag ska åka med egentligen men jag åker ner senare och vinkar av dom på stationen kl 11 istället!

Haft sjukt ont i magen hela natten för jag har haft typ magkatarr hela natten vilket jag brukar ha ibland, det gör jätteont, typ som man fått ett skrapsår imagen, det svider jättemycket!!! Lyckades somna efter en tablett men har fortfarande sovit lite!

Skulle vilja festa i helgeeeeen, hela helgen 24/7 men jag jobbar. Jag ska inte åka på stämman heller! det blev inte så, tråkigt men sant!!! Idag är jag ledig iallfall, tänkte vara med D.





Nu ringer telefonjäveln igeeeeeeeeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0