hörs 6.30

Känner mig mycket mer nöjd nu på kvällen.
Nu är SATC slut och jag känner mig ganska trött faktiskt
Har druckigt té som smakar cocos, det är Chrsitoffer som fått mig att börja gilla det för det var han som börja dricka det på jobbet och jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag har tagit över!!!!! Men varför inte liksom?
Imorrn såg jag att det var nanny 6.30. Borde ställa klockan så att jag kan se på det. Hon är så cool, jag ska bli som henne när jag blir stor!!!

fattar inte att jag har några läsare överhuvudtaget i min blogg. haha. Bara jag som brukar läsa den och bli sjukt nöjd med livet sen. men klart jag gillar att läsa, det handlar ju liksom om mig!
öh måste verkligen tvinga upp mig själv imorrn bitti, så att jag kan sova på kvällen sen. Morgondagen kommer ändå bli sjukt deprimerande för jag kommer säkerligen inte göra ett skit.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0