I like you just the way you aaaaaaaareeeee


födelsedagsfrida&´jaaaag

HEEEEJ FUCKEEERS!
Hade exemplariskt kul igår. Med aquatini och baginbox kan det inte ens gå fel liksom!
Det var jag, emma, sandra och Frida såklart, och sen kom amanda peres också!
Var först och åt pizza på american takeaway och fick sällskap av tre svarta män från migrationsverket som stod och glodde på oss utanför fönstret!! hahaha.
sen blev det hem till sandra på lite dricka, lite spel och skitsnack! :D kanoners! Mitt lag vann på "så det kan låta" och vi vann väl troligtvis för att det var just mitt lag :D wuhu.
Det var bra att vi vann, mitt första possitiva minne från ett sällskapsspel faktiskt! Kanske ska köpa ett och börja spela det lite oftare!!!
Framåt elva (?) drog vi ner på slick! Det var ganska galet, det var väldigt galet.
Freakade ur liksom! Jag gilalr det.
dansadansadansadansa!
Sen hamnade jag och sandra på golvet också, men det är ju en annan historia  :D  haha

Kom hem för några timmar sen för jag sov inte hemma inatt utan hos min man! Sjukt seg imorse men mådde faktiskt bra! Kollade på reprisen av lets dance (stackars D haha), sen blev det lite robinsson också, nice! Har kollat på Sveriges värsta bilförare och insett att det är grymt roligt, kommentatorn är ju bäst! Vet inte vad jag ska göra nu, känner för att hetsäta för jag är hungrig hela tiden! :D
Det är tänkt bakissöndag hos Sandra men får se om jag orkar ta mig utanför dörren nå mer :D

Hörs lovers

Kommentarer
Postat av: Tessi

jaa, musiken var ju grym iaf ;)

2009-03-25 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0