Im in love

Blev hem till sanda och kollade på Twilight med henne och Emma!
Bäst!
Sandra är typ den mest generösa och snällaste människa jag känner! Så fruktansvärt osjälvisk, jag är förundrad! hon är toppen!
Iallafall, åkte hem och nu sitter jag och kollar Beck, kollade wipeout tidigare, det är förfasiken megakul!
Twilight var bra, men jag blev inte såld på den, inte på honom heller som alla hetsar om, det gjorde mig lite besviken haha skämt åsido,men helt okej var den och han var lagom snygg :) haha, läskigt med vampyrmännsikor dock!!!

Whatever. sitter och tuggar i mig morötter, sjukt hungrig fortfarande, åkte drive through på donken innan också och tog med hem till sandra. det var suveränt. Jag har fortfarande helt galen huvudvärk också.. Kommer däcka tidigt ikväll.
Beck är läksigt, måste hänga med i svängarna! hörs imorrn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0