jag är gladare idag!

Tur att jag är på bättre humör:D
Var så galet trött igår, och lättirriterad :D Jag blir så ibland :D
Nu idag är jag på strålande humör :)
Det är så himla fint väder ute! blir skinnjackan när jag ska på stan senare! ska äta lunch med mammsen, sen borde jag gå och boka klipptid, :)




Igår när jag kom hem kurade jag iallafall ihop mig framför sex&thecity och åt glass med hallon och blåbär :D fast mest bär då förståss, eftersom jag inte kan äta så mycket glass! Det var iallfall det bästa jag tillagat på länge :D Blev så nöjd när jag hade tryckt i mig det där!!!!!


Ska tipsa om en bra låt, igen....
 Kelly Clarksson såklart, min nya idol!!!!
 
jag och sandra brukar försöka lyssna på den där när vi kan! we love it.

jaja nu ska jag snart fixa mig iordning. hadet så bra idag, vi hörs lite senare.  :)

Stay real

Kommentarer
Postat av: R

B&J ska det va!

2009-03-25 @ 12:54:33
Postat av: Anonym

ja, fast ibland får man ta vad man har :D

2009-03-25 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0