lite bilder från idag

Hunnit med väldigt mycket idag!
Ska snart iväg för jag ska hem till anna och min pappa och lillasyster och äta tacos :D

Började med att vinka av min broder, mormor&morfar på stationen :)
Sen blev det lunch med mamma på Berggrenska gården!!!! Efter det tog vi en lite runda på stan, köpte ingenting tror jag (?) men hämtade ut mina skor som hade klackats om :)


Har ju morfars bil nu när dom är borta så det är sjukt nice. Är hemma i sätra nu och hämtar lite grejjer jag behöver de närmaste dagarna, min dator blandannat :P hehe.

Sådär såg jag ut idag! Ser annorlunda ut nu och ska se annorlunda ut ikväll!!!!

Nej, ska ta och bege mig till Söder.
Ikväll blir det kanske bio, skulle inte det vara mysigt?



Där är vår förra katt Wilma, som är mormor&morfas nu :D
Det är den jag ska passa. Grymt tjock och ful. fast jag tycker om den ändå.
Borde kansek åka dit och klappa den, fast det har jag visserligen redan gjort!!!!


solong sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0