Mitt paket av Calle&Fredde

Okej, varför jag kallas för PG är en historia i sig, så den får vi ta någon annan gång. men alla som gått i skolan med mig har väl hört det! haha. Uppfunnet av typ Kalle och fredrik,
På lördag morgon när jag kommer hem ligger det ett paket utanför min dörr.

 haha på lappen står det;
Tja PG!
Vi tänkte på dig när vi såg den här
Lägligt nog är det din namnsdag (28/2) PG-dagen!
Pussar från gissa vilka


hahahahha jag höll på att dö av garv. Öppnade paketet och däri låg det en leopardklänning!
HAHAHA. Ringde upp kalle på en gång och frågade om det var deras påhitt, vilket det var! haha
Men fan va nice att spontan-få en leopardklänning sådär på lördagmorgonen,
 
Lite stor bara ,men det går att ordna.
Ska lätt ha på mig den på nästa klassfest!
tackar.



Kommentarer
Postat av: Tessi

HAHA, vad roliga dom ar :D

2009-03-07 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0