MUF kampanj


haha fick av Claes.

Ja efter tandläkaren, som jag överlevde btw så drog jag mig till johnbauer för kampanj med mina muf-vänner.
Så många värvade blev inte, men det var kul! Claes charmade på sitt sätt som vanligt. haha den där uppe fick jag av han tillexempel! Sånna delade han ut. haha. men så var det han som värvade flest också ;) jaja.
Sen ringde thereeeeeeese. Mitt på blanka dagen och vi pratade, mycket och länge. Minst en kvart!!!! (:
Frågan är om hon kommer ihåg nå!!! Gör du det? ;) det var mycket uppskattat i vilket fall  :D
Bästa tessi :)



sådär nöjd och proper såg man ut idag!

Kommentarer
Postat av: Tessi

haha neeej :D jag maste ringa igen snart !!! LOVAR :D

2009-03-15 @ 09:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0