reklambrud!

Slö dag som fan.
Sov tills 12 typ, sen satt jag bara och var deprimerad och åt glass direkt ur paketet medans jag kollade på Oprah Winfrey och Rachel Ray.

Mina måndagar brukar typ se ut så.

Egentligen var jag inte deprimerad över något, mest en dålig ursäkt för att få göra ingenting. :D

På jobbet gick det bra, såhär blev bilden btw, reklamutskicket som jag och Sandra är med på! hahaha så underbar bild!


hahahahha är det inte det varckraste ni har sett? Fast den är bara på datorn än så länge, har inte blivit utskickad än, haha. Vacker i vilket fall!!!!
Ska fortsätta kolla satc nu!


Kommentarer
Postat av: kristina

HAHAHAHAHAHAHA, FAN VAD BRA!!!

2009-03-24 @ 15:24:48
URL: http://krisskrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0