säg slyna

Var en seg jobbdag. Var på golvet hela tiden och det var sjukt lugnt eftersom varenda svensson sitter och glor på melodifestivalen! Hörde förresten att hon operasångaren från sandviken vann!? Hörde jag rätt då?

Men dagen hade sina höjdpunkter med. Jobbade ju med Frida och Sandra, kan ju bara bli bra! Frida skulle hjälpa mig att skjuta upp en frysdisk som hade fastnat, så råkade mitt finger fastna därunder! Så en skinslamsa hängde och flängde och det blödde jättemycket, jag höll på åh spy&svimma på samma gång för deet såg så äckligt ut! Det gjorde inte onte heller så jag upptäckte det inte på en gång, hela där man böjer fingret förvandlades till en rund skinnslamsa, den vägrar fästa igen! gah, men jag har plåster!

sandar har utbristit i en hel rad med roliga kommentarer idag. Det var typ de mest schizofrena och roliga sakerna jag hört på länge, men också mycket ärligt!
"Jag är 21 år, näe fan 20 är jag bara, jag är 20 år och har fan inget liv!
"Jag bara drömmer om katter hela tiden så jag tror jag måste köpa mig en katt snart, en orange tigerrandig katt!"
Det var roligt då. mycket roligt var det!!

Nu siiter jag här hemma och sneglar på wallander, men mest koncentrerar jag mig på datan i knäet.  Tjock-katten ligger under bordet och glor på mig! Den har börjat låta nu också, som en avlägsen uggla, tysylåtna små ow ow ow.


ska fortsätta nu med mitt te och naturgodis! Tummen upp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0