saknar usa ocksååååååååååååå


HEEEEEY FUCKERS
Alltså jag har stört trist
det känns som att jag ska dö!
Vet inte ens hur jag ska överleva kvällen!!!!!
Börja med att byta plats, sitter sjukt obekvämt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommit på att jag var stört blond förrut, se bara bilden, men jag vill ha så långt hår igen, som min hårförlängning var från början, fast den är mycket finare nu när det är mer uppklippt, men ändå!
Jag vill både kunna äta och ha kvar kakan, vem vill inte det ?
Never mind den övre bilden förövrigt, för jag är osminkad och jet-lagad i usa.
 Såhär långt var mitt hår när jag precis fixat det, färgen är snyggare på den här bilden, tycker ni inte? Fast jag har ju bruna slingor nu också, och det är jag sjukt nöjd med! Så det vill jag påstå är finast!
Men det jag skulle komma fram till är att jag vill ha så långt hår igen. jag vill jag vill jag vill. Fast det är svårskött och då ser det dumt ut, så jag vill nog inte! jag har ändå nästan så långt hår i bak, om inte längre! fast det är ju lättskött nu! kruxet är nog att det inte får vara jämnlångt!
vafan skriver jag egentligen?

Hm.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0